TAPDK İşlemleri İçin Gerekli Belgeler

2016 Yılı TAPDK Satış Belgesi Süre Uzatma İşlemi 04 Ocak 2016-31 Mart 2016 tarihleri arasında Merkezde Müdürlüğümüz Gıda ve Yem Şube Müdürlüğünde İlçelerde ise Gıda Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürlüklerinde mesai saatleri içerisinde gerçekleştirilecek olup süre uzatımına geleceklerin TAPDK Satış Belgesi ile Ziraat Bankasına yatırılacak süre uzatma bedeli dekontu aslını yanlarında getirmeleri gerekmektedir. Son günlerde yaşanması olası yoğunluk nedeniyle başvuruların Ocak ve Şubat ayları içerisinde gerçekleştirilmesi tavsiye edilmektedir. Süresi içerisinde uzatma işlemi yapılmayan belgeler geçersiz hale geleceğinden eski belge sahiplerinin mevcut mevzuat çerçevesinde yeni başvuru yapması gerekecektir. Hak kaybı veya mağduriyet yaşanmaması adına süre uzatım işleminin süresi içerinde tamamlanması işletmelerimizin lehinedir.

TAPDK İŞLEMLERİ

1- Yeni Belge Başvurusu -Tütün (Sigara) Mamülü Perakende Satışı

Gerçek Kişi (Şahıs İşletmesi- Bakkal, Market Vs.)

- İş yeri açma ve çalışma ruhsat belgesi,

- İş yeri sahibini adli sicil kaydı (temiz kağıdı),

- Nüfus cüzdanı fotokopisi.

 

Ortaklık, Şirket, Vb

- İş yeri açma ve çalışma ruhsat belgesi (Ortaklık veya şirket adına belediyeden alınmış),

- Tüm ortakların adli sicil kayıtları (temiz kağıdı)-AŞ. Veya LTD.ŞTİ. ise yönetim kurulu başkan ve üyelerin temiz kağıdı,

- Başvuruya gelen kişinin şirket yetkilisi olduğuna dair noter onaylı yetki belgesi ve ticaret sicil gazetesi,

- Başvuruya gelen kişinin nüfus cüzdanı fotokopisi.

 

2- Yeni Belge Başvurusu - Alkol (İçki) Mamülü Perakende Satışı

Gerçek Kişi (Şahıs İşletmesi- Bakkal, Market Vs.)

- Yukarıdakilere ek olarak ilgili resmi makamdan alınmış mesafe uygunluk belgesi veya olumlu görüş yazısı.

 

Ortaklık, Şirket, Vb

-Yukarıdakilere ek olarak ilgili resmi makamdan alınmış mesafe uygunluk belgesi veya olumlu görüş yazısı.

 

Not: Toptan satıcılar için istenen belgeler perakende satıcılar için istenen belgeler ile aynı olup toptan alkol satışı yapacakların ilgili makamdan mesafe uygunluk yazısı ve ticaret sicilinde kayıtları bulunmak kaydıyla iş yeri açma ve çalışma ruhsatı ibraz etmeleri gerekmemektedir.

Hem tütün mamülü hem de alkollü içki satmak isteyenler tütün ve alkol satış belgesi olarak iki ayrı belge almak zorundadır.

3- Mevcut Belgesinin Süre Uzatımını Talep Edenler (Mart Ayı Sonu)

-Mevcut belgeleriyle herhangi bir Ziraat Bankasından belgelerinin üzerinde yazan ''Kurum Sicil Numarası'' ile süre uzatım bedelini yatırıp, mevcut satış belgeleri, işyeri açma çalışma ruhsatının aslı ve fotokopisi ve para yatırma dekontlarıyla beraber İl Müdürlüğümüze gelecekler, belgenin arkasına tarafımızdan süre uzatım onayı işlemi yapılacak.

Not: Satış belgeleri sadece belge sahibine veya kanuni vekiline/temsilcisine elden (posta yolu kapalı) teslim edilebilecektir.

Ayrıntılı bilgi için: Kastamonu İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü

Serhat Bilsay ASLAN Gıda Mühendisi Telefon No: 0 366 212 86 89 - 152

 

Kastamonu İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü​​

''